вторник, 24 юли 2012 г.

Константин: Андреа е готино момиче, много борбено и мотивирано за работа.

„Андреа е готино момиче, много борбено и мотивирано за работа, с голям хъс – затова постигна всичко, което иска. Такива хора, успяват. Приятелка ми е, и Кобрата ми е приятел, отдавна се познаваме – само хубави неща мога да кажа.”, казва Константин относно колежката си Андреа.
Пред списание „Нов фолк” хитовият изпълнител добавя, че е фен на цялата музикална фирма „Пайнер”, на всички красиви неща, които се правят в нея, на Митко Димитров, който е постигнал толкова много в тази музика.
„Даже съм фен и на Константин, като му слушам баладите и си казвам: „Това момче много хубаво пее! Откъде тая чувствителна душа и възвишена емоционалност? – чак не мога да повярвам, че съм аз”, казва Коцето с типичното си чувство за хумор, пишe kliuki.bg.
Той завършва с думите, че не би напуснал „Пайнер”, тъй като работи отлично с фирмата и смята, че си е намерил мястото – с помощта на Бога и на своите близки, хората, които винаги го съветват, макар че той сам взима винаги най-правилните решения.