четвъртък, 26 април 2012 г.

Новоизлюпена фолк певица си прави реклама на гърба на Андреа.

Новоизлюпена фолк певица си прави реклама на гърба на Андреа, научи Signal.bg. Тези дни доста интернет издания публикуваха разпратена PR информация до медиите, с линк към дебютната песен на бивша плеймейтка, която е решила да покорява попфолк сцената.
За да привлече внимание, във въпросното PR съобщение се замесва името на Андреа, като се посочва, че именно тя подкрепя прохождащата изпълнителка.
От Signal.bg потърсихме звездата на "Пайнер" с желание да ни разясни за какво иде реч. Андреа заяви категорично, че това не отговаря на истината и не за първи път някой се опитва да си прави реклама на неин гръб.
"Аз не познавам самото момиче, даже не знам и името ѝ. Видях информацията, която беше излязла навсякъде, поинтересувах се и разбрах, че някой явно използва моето име, за да си прави реклама по някакъв начин" - обясни тя и отсече: "Мога да ти гарантирам, че повече това няма да го допусна!".
Изпълнителката на "Лоша" сподели, че е научила от феновете си за тези публикации, които също били любопитни дали това отговаря на истината.
"Извинявам се на моите почитатели, защото те също ми задаваха тези въпроси, но аз не знам нищо по въпроса и добре, че се поинтересувах. Не познавам това момиче, не подкрепям никой! Прекалено заета съм с моите ангажименти, подготвям много сериозни неща, така че, повярвайте ми, нямам време да се занимавам с когото и да е" - каза Андреа.