понеделник, 5 март 2012 г.

Антонина: Андреа е типичната фолк звезда.

/натисни снимката/

Фолк певицата Антонина направи фотосесия, в която включи и колежката си Андреа.

Двете обаче не са застанали заедно пред фотообектива.

Брюнетката използвала лика на русата си колежка, който се появява от екрана на малък телевизор.

Изпълнителката на „Хубавец“ обясни, че умишлено е вкарала Андреа в кадрите, защото според нея тя е типичната представителка на фолк средите: „Не е нещо лично, просто тя е най-типичната“.

Антонина обясни също, че не използва Андреа, за да си прави реклама на неин гръб, пише bliasak.bg.

„Аз каквото и да направя все някой казва, че си правя реклама. Това е просто една фотосесия, която показва мястото ми в тези среди. В огледалото съм такава, каквато не би трябвало да изглеждам, за да се приема добре. По средата съм аз, а най-отпред е Андреа като типичната фолк звезда“, разясни фотосите Антонина.